Po stopách šelestu aneb co poslouchám #6

Tik tak tik tak... už se nám pomalu přiblížil čas na další list mých oblíbených písní! Za posledních několik měsíců se zde stalo jedním z několika nepsaných pravidel, že hudební výběr vychází vždy první týden v měsíci. Je to další z mnoha důkazů, že když člověk něco plánuje sám od sebe, nikdy to nevyjde ideálně, zato jakmile se dá věcem volný průběh, usadí se samy. Na vteřinu teď proto odskočím od tématu - vzhledem k tomu, že u poměrně velké spousty typů článků se už nějaké to nepsané pravidlo projevilo, napadlo mě, že by možná nebyl tak úplně špatný nápad sepsat jakýsi harmonogram, který by oznamoval, kdy bude pravidelně vycházet jaký druh článku. Myslím, že vám coby čtenářům by to mohlo značně usnadnit orientaci a budete přesněji vědět, co do budoucna očekávat, zatímco já si tu zavedu nějaký pevnější řád. Myslím, že by to mohlo fungovat, co vy na to říkáte?
Dost už ale řečí, nyní už definitivně přišla řada na hudbu. Na co se můžete tentokrát těšit? Připravila jsem pro vás opět od všeho trochu: nějaký ten rock, gothic a metal, hardcore, dubstep, ale i ždibec pop/punku a něco málo z hudebních novinek.
_________________________________________________________________

Bring Me The Horizon - True Friends
Myslím, že mezi vámi bude jen málo těch, co by název BMTH slyšeli poprvé. I přesto jsem se ale já osobně této skupině donedávna spíše vyhýbala. Ne kvůli tomu, že by se mi jejich hudba zdála snad moc "drsná", jak tvrdí někteří, ale nesedla jsem si se zpěvákem. Po dlouhé době jsem zkusila dát jim druhou šanci a pustila si True Friends. Prvních pár vteřin jsem si myslela, že píseň bude opět obsahovat falešný nápěv, ale měla jsem dost rozumu na to, abych ještě chvíli počkala. True Friends je totiž jak po hudební tak i textové stránce naprostá bomba!

_________________________________________________________________

Our Last Night - Reality Without You
Další skupina, kterou netřeba více představovat a tentokrát jsem si od nich vybrala skladbu pod názvem Reality Without You. Jemná, přesto ale svižná a procítěná, s úžasnými vokály i instrumentály. Bylo pro mě hodně těžké vyhnat jí z hlavy.

_________________________________________________________________

Asking Alexandria - The Black
Ani tato skupina dříve nepatřila k mým nejoblíbenějším, ale vcelku paradoxně po změně zpěváka jsem si je velmi oblíbila a už se nemůžu dočkat na nové album (hodlám po dlouhé době napsat hudební recenzi), ze kterého je právě tato píseň. Dlužno přiznat, že i klip je podařený.

_________________________________________________________________

Hollywood Undead - From The Ground
Opět skupina, kterou nemusím představovat. Dnes jsem si od ní vybrala jednu ráznější skladbu pod názvem From The Ground a světe div se, HU mám s každým dnem - kvůli jejich sladěnosti, textům a hlasů zpěváků - stále raději a raději.

_________________________________________________________________

Dead By April - Sorry For Everything
Po delší době jsem se vrátila i k této kapele a mohu na to říci jediné - opět ve mě vypěstovali silnou závislost. Proč? Posuďte sami.

_________________________________________________________________

Panic! At The Disco - Emperor's New Clothes
Pro mou osobu úplná novinka, ale když jsem narazila na úvodní fotku tohoto klipu, nedalo mi to a video jsem si pustila. A musím říci, že každopádně po hudební stránce toho nelituji.

_________________________________________________________________

Halestorm - Mayhem
Dále zde máme asi nejnovější hudební video od Halestorm a to k písni Mayhem. Lzzy Hale si mě už dříve získala pro svůj rázný hlas a díky této skladbě svůj post jedině obhájila.

_________________________________________________________________ 

Escape The Fate - Until We Die
Dalším kouskem, se kterým bych vás dnes ráda seznámila, je Until We Die od Escape The Fate. Nutno poznamenat, že se nejedná o nic pro slabé povahy, každopádně píseň je při nejmenším dobrým příkladem skvělé kombinace vokálů s instrumentály.

_________________________________________________________________

Behind The Scenes - Flowers
O této německé skupině jsem se zmiňovala již v předchozích vydáních. Už podle názvu není těžké určit, že se nejedná o žádné průkopníky, ale jejich hudba má dozajista něco do sebe, což dosvědčuje i píseň Flowers.

_________________________________________________________________

Red - Yours Again
Další pohodovou a na poslech velice příjemnou skupinou jsou i červení Red. Dnes vám představím jejich procítěnou Yours Again.

_________________________________________________________________

Delain feat. Marco Hietala - Sing To Me
Myslím, že ani tato jména nejsou tak úplně neznámá. Mě si Delain získali pro svou ladnost a pohodovou zpěvačku už před nějakou tou dobou, ale delší čas jsem si od nich dávala pauzu. Nyní s radostí hlásím návrat.

_________________________________________________________________

Nine Lashes - Galaxy
Energická a přitom neuvěřitelně ladná - přesně taková je hudba od Nine Lashes, a že nelžu, o tom se můžete přesvědčit sami v této skladbě.

_________________________________________________________________

Ashes Remain - Right Here
Další nádherná skladba, která posluchače dojme až k pláči (pokud je patřičně psychicky rozladěný). Vážně nádherná kombinace zpěvu s nástroji, za toto při nejmenším obdiv.

_________________________________________________________________

PVRIS - You and I
Podobně jako v předchozím případě je tomu i zde. PVRIS patří mezi mé tajné lásky a tato píseň je dle mého dostatečným odůvodněním, proč tomu tak je.

_________________________________________________________________

Trapt - Headstrong
Na tuto skupinu jsem narazila čistě náhodou, ale s radostí přiznávám, že jsem za to vděčná. Energická a rázná hudba, to je to, co oni nabízí.

_________________________________________________________________

Avenged Sevenfold - This Means War
Skupina, kterou poslouchám spíše okrajově, ale i přesto světový úspěch sklidila zcela zaslouženě. This Means War je toho jasným důkazem.

_________________________________________________________________

Thousand Foot Krutch - Incomplete
Troufnu si říci, že poměrně velká novinka od TFK. Naleznete v ní náznaky jejich starého stylu, zároveň ale i docela nové zárodky. Inu, jsem zvědavá, jak budou do budoucna pokračovat.

_________________________________________________________________

Malia J. - Smells Like Teen Spirit (Nirvana cover)
Na covery si příliš nepotrpím, ale když jsem tenhle zaslechla v traileru na horor The Gallows, musela jsem udělat výjimku. Nádherná píseň, která bude aktuální snad v každé době.

_________________________________________________________________

Vocaloid - Echo
Na závěr zde pak mám jednu lehce crazy záležitost, která se těžko žánrově zařazuje, ale považujme ji za dubstep. Tak tedy, tenhle dubstep kousek mi zamotal hlavu na pěkných pár dnů, ne-li dokonce týdnů.


Znáte některou ze zmiňovaných písní či interpretů?
A co jste za poslední měsíc poslouchali Vy?
Co byste mi doporučili?

Poslechněte si i mé další hudební výběry!

11 komentářů:

  1. Upřímně, najdu tu pár interpretů, jejichž jména jsem už slyšela (Avenged Sevenfold...) a Echo od Vocaloidů jsem možná dokonce i někde slyšela :D Každopádně, asi si ty písničky budu muset dohledat, až se dostanu na počítač s funkční zvukovou kartou, protože některé písničky mě docela zaujaly ^^
    Já si většinou poslouchám svoje anime openingy, nějaké staré LP písničky a pak pár náhodných skladeb od náhodných interpretů. Na můj seznam skladeb v tomhle měsíci přibyla snad jen písnička od vocaloidu Kagamine Rin - Lost One's Weeping :)
    Moriko Enithrielle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, jestli zaujaly :)
      To já taky, ale za únor jsem na moc podařených bohužel nenarazila a vzhledem k tomu, že LP poslouchám tak nějak v mezidobí pořád, z principu je nepřidávám, protože nikdy nevím, kterou písničku vybrat :D

      Vymazat
  2. Nevím proč, ale nejde mi načíst k minulýmu článku komentíky :( tak jsem ti nemohla napsat že se mi moooc líbijou obě ty panenky :) a z dnešní muziky znám jen Panic! At the Disco... ale nejsem jejich moooc velká fanynka :(

    OdpovědětVymazat
  3. Výborný článek plný tipů :) Většinu písniček znám a taky je patří mezi mé oblíbené :) Poslouchám je teď o to víc, že spousta z těchto interpretů jsem viděla naživo minulý rok na RfP :) A ty co neznám, jsou skvělé tipy :) Díky za inspiraci :) A doporučuji- jestli neznáš, zkus Arcane Roots :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti závidím, já se loni na RfP nedostala a nejspíš se mi to nepodaří ani letos.
      Neznám, ale vyzkouším, už podle názvu to vypadá při nejmenším zajímavě :)

      Vymazat
  4. Na Lzzy Hale jsem přišla díky Shatter me a od té doby nemám nikdy dost jejího hlasu :D. Emperor's New Clothes bylo skvělým překvapením před Victorious který mě fakt zklamalo (představ si jak je pro mě těžký tohle říct, jelikož PATD jsem věrná už víc než čtyři roky a tohle bylo teda poprvý, co mi něco nesedlo :D)
    The Black máme s kamarádkou na vyzvánění už dva týdny a pořád toho nemáme dost. :D
    Yours again mě fakt zaujala, takže díky moc za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shatter me je nádherná písnička, spojily se dvě bohyně a vzniklo něco úžasného :) Já je sice moc neposlouchám, ale představit si to dokážu vcelku barvitě :D
      Obě dvě jsou to krásné písničky, nemáš vůbec zač, jsem jedině ráda :)

      Vymazat
  5. Všechno postupně budu konzumovat. Osobně jsem velký tvrďák, hard core death metalista, ale nebráním se novému poznání.
    Jinak, nejsem přítelem harmonogramů a fixního plánování na blogu. Vždycky se může něco přihodit a plán se nesplní. A to vede k deprimujícímu pocitu. Nechávám věci plynout svým tempem a nic nezmeškám. ☼☼☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor, co se harmonogramu týče, jsem ráda, že se někdo vyjádřil. Musím uznat, že v jistém ohledu máš nejspíš pravdu... ještě o tom tedy popřemýšlím :)

      Vymazat
  6. Ten harmonogram je super nápad, sem s ním! :)
    Písničky právě poslouchám. Nemáme úplně stejný vkus, ale některé jsou pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Asi rok dva dozadu som pocuvala presne taketo veci..zaujimave ako sa hudobny vkus pomaly casom obmiena :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, nezapomeňte za sebou nechat stopu v podobě odkazu na blog a přidat se k mým pravidelným čtenářům, aby vám nic nového na blogu neuniklo. Hezký zbytek dne přeji! ♥

© Lory Humble 2015 | Všechna autorská práva vyhrazena. Používá technologii služby Blogger.