Noví Žoldnéři fantasie jsou venku!

A je to tady! Třicátého července po bezmála roce příprav, úprav a korektur u nakladatelství Straky na vrbě konečně vyšli nejnovější Žoldnéři fantasie, tentokrát s podtitulem Na stopě zločinu. Proč to tu ale vůbec poprvé zmiňuji? Protože tentokrát jsem v tomhle kultovním fantasy sborníku otištěná i já!


K téhle soutěži jsem se dostala vlastně úplnou náhodou, a když jsem se před několika měsíci kymácela na poštu a prohýbala se pod vahou balíku s desítkami popsaných listů, moc velké šance jsem tomu nedávala. Nejen z toho důvodu, že jsem se Žoldnéřů účastnila vůbec poprvé a tím pádem jsem neměla pražádné tušení, co od nich čekat, ale také proto, že Špatné přání je jednou z úplně prvních delších fantasy povídek, které jsem kdy napsala. Vidět své jméno tak vysoko na výsledkové listině mi tedy málem způsobilo srdeční příhodu - a ne že by to bylo k zahození, umřít samým štěstím.

Nicméně až do dneška, kdy mi sborníky přistály na stole, jsem tomu nejspíš pořádně nevěřila. Ale je to tak, je to tady, černé na bílém, a i když je to zase jen malý krůček kupředu, pro mě je to jako přistání na Měsíci.

A tak můj zloděj i hubatá démonka ze skříňky doslova ožili a na jejich putování za ztracenými vzpomínkami i v honbě za záhadami je může doprovázet mnohem víc lidí, než jsem kdy vůbec doufala.


Dalším šokujícím překvapením pro mě byly ilustrace, zejména obálka, kterou jsem viděla poprvé asi před dvěma měsíci. Vidíte tu světlovlasou holčinu s kočkou a drakem nad hlavou? Tak ti jsou moji - a ještě k tomu rovnou na obálce! Ilustrace uvnitř knihy jsou taky nádherné, v mém případě za nimi stojí Eva Letáková, která přesně zachytila to, co jsem se snažila vyjádřit slovy. Takže vzato kolem a kolem z mého pohledu to už ani lépe klapnout nemohlo.

Abych ale nemluvila jen o sobě - ne, že by se mi to pro jednou nelíbilo - musím Na stopě zločinu pochválit i celkově. Zatím jsem sice nečetla úplně všechny vítězné práce, ale už podle tématiky a ilustrací je zřejmé, že čtenáře tentokrát čeká poměrně pestrá nadílka - a aby toho nebylo málo, autorem hostující povídky je Míla Linc. Když už nic, moc příjemně se na to kouká. No a na co konkrétně můžete ve sborníku narazit, mrkněte třeba sem, na stránky nakladatelství, nebo na databázi knih. A neváhejte hodnotit!


Závěrečná zpráva pro všechny, co si přečetli tenhle článek: honem do knihkupectví nebo do e-shopu a čtěte!


PS: Ano, já vím, co jsme si říkali o pravidelném publikování článků. Mohla bych se omlouvat, ne že ne. Ale snažím se, věřte mi, že se vážně snažím. Jenže vesmír pracuje proti mně.

10 komentářů:

  1. Jé, tak to mega gratuluju, musí to být krásnej pocit, sama se chci dokopat taky tam něco zkusit poslat :) a chystam se precist si i tuhle knizku, sama pisu fantasy, tak chci taky trochu zjistit, co se v ceskych koncinach pise :)

    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)
      Jestli se odhodláš, určitě budu držet palce :)

      Vymazat
  2. Velká gratulace! :) Jsi vážně šikovná. :) Jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  3. To je naprosto fenomenální! Jsi vážně dobrá! :o

    OdpovědětVymazat
  4. Neskutečně moc ti Gratuluji a do budoucna ti přeji plno obdobných i větších úspěchů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku opožděná odpověď, ale stejně díky moc :)

      Vymazat
  5. Ó, Lory, ja som teraz dojatá šťastím, vážne, pretože ti to ták veľmi prajem a ták sa tešííím z tvojho mega úspechu!!! Júj, ja som to vedela a viem aj to, že jedného dňa nám predstavíš svoju vlastnú knihu♥♥♥
    Obrovská gratulácia, len tak ďalej ^.^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za podporu - nechápu, jak to děláš, ale vždycky mě hrozně nabiješ energií, když si čtu tvoje komentáře - ale koneckonců i články :) Tak ještě jednou díky a budu doufat :)

      Vymazat

Děkuji za komentář, nezapomeňte za sebou nechat stopu v podobě odkazu na blog a přidat se k mým pravidelným čtenářům, aby vám nic nového na blogu neuniklo. Hezký zbytek dne přeji! ♥

© Lory Humble 2015 | Všechna autorská práva vyhrazena. Používá technologii služby Blogger.