Něco na zub?

V dnešní době je až příliš snadné ztratit se ve vší té záplavě kabelů, přípojek, zástrček a obecně přístrojů, o nichž půlka z nás ani pořádně neví, k čemu vůbec slouží. A i já, dítě dvacátého století, se v tom moři začínám tak trochu topit. Jestli ale existuje něco, čeho nikdy není dost a co používá snad každý z nás, jsou to právě flash disky.
Když pak po čase přišla nabídka z e-shopu postovnezdarma.cz, v níž se to jen hemžilo flashkami všech možných tvarů a velikostí, nebylo už co řešit. Ale vyplatilo se to vůbec?


O ZBOŽÍ
Vybrat jeden konkrétní flash disk však bylo celkem oříšek. Měla jsem totiž na výběr hned z několika originálních variant - od piva až po jednorožce. Finální duel se odehrál mezi flash diskem ve tvaru čokolády a zubu. Lítý souboj s nerozhodností jsem sváděla několik dní, až jsem se nakonec musela profackovat a zvolila si druhou možnost, konkrétně pak USB flash disk UFD07. 
Na portálu postovnezdarma.cz dotyčný flash disk (základní verze 4GB) v současnosti můžete pořídit za krásných 149 Kč - a to se vyplatí, přestože si na doručení produktu už tradičně musíte pár týdnů počkat. V mém případě uplynul od objednávky přesně měsíc a flashka přistála ve schránce.


VZHLED
Široká škála typů a originálních designů flash disků upoutala moji pozornost už od začátku a rozhodně není čemu se divit - můžete si totiž vybírat mezi jednorožcem, pivem, čokoládou nebo třeba kostlivcem.
Vzápětí se však dostáváme k prvnímu většímu problému, který se dostavil hned po rozlepení balíčku. Abych ale byla upřímná, je asi tak jediný, zato celkem zásadní. Jak vidíte na fotografii níže, e-shop sice nabízí flash disk ve tvaru čokolády, vypadá však o poznání jinak než ten, který přišel poštou mně. To by mohl být a je dost pádný důvod ke stížnostem. Mně samotné to ovšem příliš nevadí a nic to nemění na skutečnosti, že obě dvě verze jsou k nakousnutí.

Design čokolády na e-shopu a té, která mi přišla poštou, se znatelně liší. Však posuďte sami!
(https://static.postovnezdarma.cz/media/catalog/)

Nyní se ovšem dostáváme k druhé a poněkud závažnější části tohoto problému. Pokud jste dobře četli úvod, zjistili jste, že jsem se sice nemohla rozhodnout, ale nakonec jsem si objednala zub. Což jsem skutečně udělala. Nebudu tvrdit, že zde není možnost, že jsem se nějakým způsobem zamotala do objednávky - ale upřímně řečeno si to nemyslím. Jsem ten typ člověka, co si všechno zkontroluje pětkrát a pak pro jistotu ještě pošesté, než skutečně klikne na tlačítko odeslat. To znamená, že chyba se s nějvětší pravděpodobností stala někde jinde.
Opět, mně tahle záměna zas tak moc nevadí, protože se mi líbily obě dvě varianty. Jenže někomu jinému by nemusely, že?


Co se velikosti týče, plus minus odpovídá klasickým rozměrům této kategorie malých flash disků, tedy zhruba 6x2 cm. Jinými slovy tak akorát, aby se vešla do kapsy.

FUNKČNOST
S ohledem na kapacitu disku máte na výběr hned ze tří variant: 4, 8 nebo 64 GB. Já jsem zvolila verzi s největší kapacitou, přičemž ze slibovaných 64 GB se nakonec vyklubalo 58,5 GB. Vzhledem k tomu, že vždycky něco sežere systémová paměť nebo jak se tomu odborně říká, je to dle mého poměrně dobré skóre. Rychlost přenostu dat je také celkem uspokojivá.


Více technickým informací vám ovšem neprozradím, protože příbalového letáku nebo snad návodu jsem se nedočkala. Vše, co mi spolu s flash diskem domů přišlo, vidíte na první fotografii v tomto článku. A ano, vážně toho není mnoho.

SHRNUTÍ
Přestože flash disk, který mi byl záslán,vypadá jinak než ten, co jsem si objednala, jsem se zaslaným produktem poměrně spokojená. Design je líbivý a originální, všechno funguje tak, jak má a ani o kapacitu úložiště jsem nebyla obrána. Teď už zbývá jen doufat, že bude mít i ucházející životnost.

KLADY
+ originální design
+ odpovídající kapacita
+ rychlý přenost dat

ZÁPORY
- zaslání jiného typu
- design se liší od toho na e-shopu


E-shopu postovnezdarma.cz tímto děkuji za zaslání recenzního produktu a ještě jednou připomenu, že se po něm na jejich stránkách můžete porozhlédnout zde.



4 komentáře:

  1. Já jsem na tyhle přeprodávkový stránky z Aliexpressu úplně alergická a flešky se mi taky osvědčily kupovat spíš v normálně elektru, cenovej rozdíl tam není velkej a fungují líp :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se doma válí většina flashek reklamních (je fakt, že bůhví jak dlouho většinou nevydrží), ty s větší kapacitou mám většinou od Kingstona, takže jsem sama zvědavá, jakou životnost bude mít tahle :)

      Vymazat
  2. Tak to je vážně originální usb :D hned se mi zalíbilo a ještě k tomu jsem dostala chuť na čokoládu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Takové nápadité flashky se mi sice líbí, ale asi bych si ji úplně nepořídila. Mám dvě takové úplně obyčejné a vlastně jsem s nimi víc než spokojená. Jsou totiž takové maličké, takže se mi vejdou do peněženky nebo do přeplněného penálu. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, nezapomeňte za sebou nechat stopu v podobě odkazu na blog a přidat se k mým pravidelným čtenářům, aby vám nic nového na blogu neuniklo. Hezký zbytek dne přeji! ♥

© Lory Humble 2015 | Všechna autorská práva vyhrazena. Používá technologii služby Blogger.