Ježkovy voči!

Blogová sféra v poslední době přetéká články, jež řeší, proč je ta nejúžasnější věc na světě, že je tady konečně podzim a dalších osmdesát devět důvodů, proč ho milovat. Já jako jedna z mála podzim ráda nemám a to už snad odnepaměti. Snažím se ale být člověk optimistický a na všem najít něco pozitivního. Jenže na podzimu - studený, vyfoukaný, deštivý, ponurý, rychle se stmívající a začátek školního roku přinášející - jsem našla jen jednu jedinou věc: barvy. Všude kolem jsou barvy a člověk si na vrtkavý okamžik připadá jako v jiné dimenzi (když zapomene na všechny ty mínusy, co jsem před okamžikem vyjmenovala). Ale jeden důvod je přece jen málo. A tak jsem se rozhodla, že když další nevidím, vytvořím si je sama.
Jistě jste pochopili, že se konečně dostávám k jádru věci. A ano, skutečně je to nový recenzní produkt. Pozor pozor, ne však ledajaký! Protože řekněte: je snad možné se na tyhle ježky podívat a nevzpomenout si na podzim? A není představa podzimu s něčím takovým na rukou přece jen o trošku úsměvnější?


O ZBOŽÍ
Jakmile jsem zjistila, že se právě tenhle produkt objevil v nabídce pro recenzenty, získala převahu moje - ne příliš dobře skrytá - dětská část a já měla okamžitě jasno: prostě je chci! Hned na první pohled mě totiž zaujal originální nápad i provedení.
Na portálu postovnezdarma.cz je v současnosti můžete zakoupit s úžasnou 75% slevou, tedy za pouhých 155 Kč - a to už se za malý risk vyplatí, ne? Vzhledem k tomu, jakou dálku musí ježkové urazit, než se ocitnou ve vaší schránce, se musíte obrnit pevnými nervy a naučit se čekat. Moje objednávka však proběhla naprosto bez problémů a balíček dorazil během stanovené lhůty.


VZHLED
Vzhled je bezesporu asi největší předností tohoto produktu. Originalita designu mě opravdu dostala a co se týče finálního provedení, jsem také mile překvapena. Bála jsem se totiž, že skutečnost nebude úplně odpovídat fotografiím, jež jsou k dostání na e-shopu. Protentokrát je ale opak pravdou.


Kromě béžové jsou rukavice k dostání i v dalších barevných variantách. Pokud se nebojíte experimentovat, můžete vyzkoušet fialovou, červenou nebo třeba růžovou. Zakoupíte je ale také v šedém nebo černém provedení. Použitý materiál je bavlna a polyester. Musím poznamenat, že jsem byla vážně překvapená, jak moc je vnitřek rukavic příjemný - stejně jako hebké bodliny, které v jednom kuse "češu". Pozor si však dejte na velikost. O té se ale podrobněji zmíním v některém z následujících odstavců.

FUNKČNOST
Jak už jsem říkala, kvalita a provedení mě opravdu potěšily. Rukavice jsou zvenku sice pletené, což vypadá na oko moc pěkně, ale zevnitř mají podšívku, díky čemuž jsou zároveň i teplé. Materiál je navíc opravdu příjemný naomak. Komplikaci může představovat padání "bodlin" z okrajů. Což je ovšem u podobného materiálu celkem normální a vypadávání by mělo ustat, jakmile se odrolí krajní řady.


Poněkud výraznější chybou je "ujetý" šev, který jsem na svých rukavicích našla. Naštěstí se nachází na spodní straně, a tak si ho nevšimnete často. Na funkčnosti rukavicím tahle maličkost tedy v podstatě nijak neubírá.


Větší pozor si však při koupi dávejte na velikost. Rukavice jsou totiž k dostání jen v jedné, jež se prezentuje jako univerzální. Nicméně pokud máte velké ruce, riskujete, že se do nich nevejdete. Vzhledem k zemi půdovu se koneckonců není čemu divit - jiný kraj, jiný mrav a totéž platí i zhlediska postavy či číslování.
Další detail, co mě napadá, je praní. Na stránkách se o něm nic nedočtete, ale upřímně - neriskovala bych to.


SHRNUTÍ
Rukavice ve tvarů ježečka z portálu postovnezdrarma.cz zaujmou nejenom originálním nápadem, ale i líbivým provedením. E-shop navíc zákazníkům nabízí bohatý výběr barev a variant. Až na pár maličkostí tomuhle produktu nemám co vytknout. Konečně se můžu začít těšit na to, až začne být zima, abych ježky vyvenčila!

KLADY
+ líbivý a roztomilý design
+ příjemný materiál

ZÁPORY
- velikost (pokud máte větší ruce)
- nedokonalý šev a padání bodlin


E-shopu postovnezdarma.cz tímto děkuji za zaslání recenzního produktu a ještě jednou připomenu, že se po něm na jejich stránkách můžete porozhlédnout zde.



4 komentáře:

  1. Podzim jsem dřív mívala ráda, ale pak se u mě rozvinuly docela dost špatný podzimní nálady. Loni jsem druhou půlku listopadu a první týden v prosinci víceméně byla jako robot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já bývám každoročně. Proto se taky snažím se na to letos dívat pokud možno trochu jinak :)

      Vymazat
  2. Tak já žasnu :) Josu naprosto úžasné, roztomilé a takové ježečky chci prostě taky :) Jinak podzim není mé nejoblíbenější období, ale taky se snažím v něm nacházet nějakou krásu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Roztomilé jsou bezpochyby! :D Nevím, jestli bych je nosila, já ztrácím i obyčejné rukavice nebo jsem líná je na tu chvilku vytahovat. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, nezapomeňte za sebou nechat stopu v podobě odkazu na blog a přidat se k mým pravidelným čtenářům, aby vám nic nového na blogu neuniklo. Hezký zbytek dne přeji! ♥

© Lory Humble 2015 | Všechna autorská práva vyhrazena. Používá technologii služby Blogger.