Knižní výzva 2019

Počty přečtených knih mě upřímně moc nezajímají - nejsem rychločtenář a tak nějak v tomhle počínání ztrácím jakoukoliv pointu - ale seznamy tohohle typu mám ráda. Jako člověk, co si potrpí na systém, je totiž považuji za ideální způsob, jak si udělat pořádek v tom, co všechno už jsem vlastně přečetla - nehledě na to, že knižní výzvy jsou už tradičně nemalým zdrojem inspirace.
Co se týče knižních výzev jako takových, internet je jich plný. Já přesto zůstávám věrná té, kterou již tradičně pořádá ells.cz. Nejsem si sice jistá, jestli je nějakým způsobem původní, ale ráda ji za ni považuji.




1. Balady | Jiří Wolker | ★★★★☆
2. Malazská Kniha padlých #9: Prach snů | Steven Erikson | 
3. Manon Lescaut | Vítězslav Nezval | ★★★★☆
4. Všichni žijem' v blázinci | Renata Červenková, Radkin Honzák | 
5. The Forbidden Wish | Jessica Khoury | ★ | ENG
6. Hlídač č. 47 | Josef Kopta | ★★★★☆
7. Bratři na cestách | Mark Lawrence | 
8. Kroniky hladového města #1: Smrtelné stroje | Philip Reeve | ★★★★☆
9. Prachmistři #2: Krvavé tažení | Brian McClellan | 
10. Věc Makropulos | Karel Čapek | ★★★★☆


11. Kdo zavraždil účastníky Djatlovovy expedice?| Martin Lavay | 
12. Prachmistři #3: Podzimní republika | Brian McClellan | 
13. R.U.R. | Karel Čapek | ★★★★☆
14. Moje Pacifická hřebenovka | Monika Benešová | 
15. Bílá nemoc | Karel Čapek | 
16. Večery na samotě u Dikaňky | N. V. Gogol | 
17. Mirhorod | N. V. Gogol | 
18. Throne of Glass #7: Kingdom of Ash | Sarah J. Maas | ★★★★☆ | ENG
19. Nenechám tě odejít | Chevy Stevens | ★★★★☆
20. První zákon #1: Sama čepel | Joe Abercrombie | 


21. Petr a Lucie | Romain Rolland | ★★★☆
22. Na západní frontě klid | Erich Maria Remarque | ★★★★
23. Proměna | Franz Kafka | ★★★☆
24. Romeo, Julie a tma | Jan Otčenášek | ★★★★
25. Sbohem, armádo! | Ernest Hemingway | ★★★★
26. Farma zvířat | George Orwell | ★★★★
27. Alchymista | Paulo Coelho | ★★☆
28. Mechanický pomeranč | Anthony Burgess | ★★☆
29. 151 dní Pacifickou hřebenovkou | Lucie Kutrová | ★★★★
30. Strážce ztracených měst | Shannon Messenger | ★★★★


31. The Royals #1: Paper Princess | Erin Watt | ★★☆☆ | ENG
32. Stařec a moře | Ernest Hemingway | 
33. Revizor | N. V. Gogol | 
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.


41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.



Pro začátek jsem si stanovila stejný počet jako loni.
A kolik knih máte předběžně v plánu vy?

5 komentářů:

  1. I já tyhle knižní výzvy zbožňuji! ♥ Již každoročně se zapojuji do výzvy Ells, která si vždy dává takovou práci s ikonami! No, nemám slov! A kromě této mám ještě jednu na Goodreads, kterou hlavně využívám pro přečtené knihy v angličtině. :D
    Letos jsem si dala za cíl 80 knih, tak se k tomuto číslu alespoň trochu přiblížím. Minulý rok jsem ukončila na 71 knih, takže myslím, že mám velkou šanci!
    Držím ti palce s tvou 50tkou! :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Goodreads je super v tom, že je tam vážně skoro všechno - asi neznám jiný server, kde by to bylo možné :)
      Tak to už je celkem pecka, budu držet palce - a díky :)

      Vymazat

Děkuji za komentář, nezapomeňte za sebou nechat stopu v podobě odkazu na blog a přidat se k mým pravidelným čtenářům, aby vám nic nového na blogu neuniklo. Hezký zbytek dne přeji! ♥

© Lory Humble 2015 | Všechna autorská práva vyhrazena. Používá technologii služby Blogger.