Kam se ráda vracím?

Seznam blogů, na které se ráda vracím:

6 komentářů:

  1. Jsem ráda, že patřím do tohoto seznamu ! :)
    Potěšilo mne to.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná, filozofická úvaha. Ano, každý odpor je nejprve tichý, ale zraje a ke konci je revoluční. S pochopením jsem celý článek četla, moc hezky se ti to povedlo. ☼☼☼

    OdpovědětVymazat
  3. Mám takovou radost že si mě necháváš v seznamu i když občas dokážu pozlobit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám a co nevidím. Moc mě těší, že jsem na tvém seznamu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, díky moc. ♥ Na tvůj blog se taky moc ráda vracím. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, nezapomeňte za sebou nechat stopu v podobě odkazu na blog a přidat se k mým pravidelným čtenářům, aby vám nic nového na blogu neuniklo. Hezký zbytek dne přeji! ♥

© Lory Humble 2015 | Všechna autorská práva vyhrazena. Používá technologii služby Blogger.