Bouřkový princ

Tuhle fantasy povídku s příměsí proroctví a Šípkové Růženky, kterou protentokrát ztvárnila krvelačná a mimořádně ošklivá princezna, jsem onehdy posílala do soutěže Daidalos. Ročník už si přesně nevybavím, nicméně nakonec jsem se nedozvěděla ani to, kolikátá skončila nebo zda ji vůbec přijali. Od té doby leží chudák Bouřkový princ v šuplíku, pár částí na Wattpadu a to je asi tak všechno. Co si ale budeme nalhávat, Wattpad není zrovna ideálním prostředkem sdílení a ztratit se v tom nekonečném oceánu splašků, kde jen sem tam narazíte na záchrannou bojku, je mnohem snazší, než by se mohlo zdát. Navíc jsem slyšela cosi o aktualizacích, kvůli nimž nyní nemůžete publikovaná díla číst, aniž byste měli založený účet a to tedy já osobně považuji za hodně velký handicap.
A tak jsem přemýšlela a přemýšlela co s tím, až mě napadl tenhle způsob. Publikovat na blogu povídku, která má přes 80 naformátovaných A5 stran (v přepočtu 39 normostran, což už není zas tak moc), to je - co si budeme nalhávat - sebevražda. Ale takhle? Pokud by měl někdo o čtení zájem, rozhodně je to o dost příjemnější a přehlednější způsob, nemluvě pak o tom, že i mně coby autorce se na to kouká s jistou... mno, asi to trochu přiživuje jakýs takýs pocit hrdosti, že jsem toho kdysi dala tolik dohromady.

Zdroj: https://content.ebgames.com.au/

Když teď Bouřkového prince čtu s více než ročním odstupem, vidím v něm hodně věcí, které bych dnes napsala úplně jinak nebo je rovnou vyškrtala. Nicméně snad právě kvůli tomu, aby byl v pozdějších letech znát ten pokrok a především z toho důvodu, že se nerada šťourám ve věcech, které jsem dokončila a uzavřela už před časem, přikládám původní znění.
Myslím, že na to, že se jedná o jednu z mých úplně prvních delších povídek, příběh je docela promyšlený a příliš záplat jsem v něm nenašla. K Bouřkovému princi mám ale vřelý vztah hlavně s ohledem na postavy. Poprvé jsem totiž stvořila nějakou s páteří a z mého pohledu poměrně zajímavou. Můžete namítat, že Denzel je grázlík - ale stejně je to doteď jeden z mých oblíbenců.

Za vším stojí jedna jarní bouřka. A když i poslední hrom utichne, už nic není jako dřív...
Princ Denzel je příliš arogantní na to, aby se nechal peskovat nějakou ženskou - natož pak krvelačnou princeznou z lesního rodu. A tak když přijde čas na zásnuby, které mají oběma královstvím přinést kýžený mír, nezbývá mu udělat nic jiného, než prásknout do bot. Jenže nic není tak jednoduché, jak si představoval. Než se naděje, všechny plány se mu naprosto vymknou z rukou a válka je na spadnutí. Ale je to vážně on, kdo přivedl království do záhuby? A je možné někomu ukrást vlastní osud? Ve vzduchu visí staré proroctví a odpověď zná jen čtrnáct let stará bouře...




Tak co myslíte? Dáte Bouřkovému princi šanci?

9 komentářů:

  1. Tak jsem asi v polovině povídky a musím říct, že zatím se mi vážně moc líbí :) Je radost ji číst, Denzel je zajímavá postava a nápad je taky skvělý :) Byla by škoda, aby zapadla někde v hlubinách Wattpadu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já momentálně nemám čas pustit se do čtení, ale moc chválím za formu, jakou jsi zvolila pro zveřejnění příběhu. Ten text by sám o sobě byl asi dost dlouhý, ale takhle v té aplikaci se to určitě bude číst samo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ukládám si pro pozdější čtení v práci u oběda a těším se :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám jen takový teoretický dotaz, zde je možné číst povídku na čtečce. Tato forma mi moc nevyhovuje, pokud ne, nevadí, ale byla bych moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm... teoreticky by to asi šlo, ale nejspíš dost komplikovaně. Pokud bys ale o to měla zájem, můžu ti poslat soubor ve Wordu, ten (alespoň ta moje) čtečka přežvýká celkem bez problémů :)

      Vymazat
    2. Jo to by určitě šlo, moje by to měla taky nějakým způsobem zvládnout :D .. Tak pokud bych tě mohla poprosit na email: barunka.alex@gmail.com a budu se moc těšit a děkuji :*

      Vymazat
    3. Jdu na to :) Moc díky za zájem a doufám, že se bude líbit :)

      Vymazat

Děkuji za komentář, nezapomeňte za sebou nechat stopu v podobě odkazu na blog a přidat se k mým pravidelným čtenářům, aby vám nic nového na blogu neuniklo. Hezký zbytek dne přeji! ♥

© Lory Humble 2015 | Všechna autorská práva vyhrazena. Používá technologii služby Blogger.