Případ tří zubů

První střípky, z nichž se později zrodil nápad na příběh Případu tří zubů, jejich charakterů a patálií, jimiž si hlavní postava musela projít, jsem začala sbírat už někdy začátkem léta. Byl to zároveň i můj první pokus o detektivní povídku, přestože jsem si nemohla odpustit propašovat do ní i pořádnou porci fantasy. Snad právě proto, že jsem zkoušela něco nového a přitom se držela věcí, které umím, psaní Tří zubů mě neskutečně bavilo a připadám si až zahanbeně, když se pod ně podepisuji, protože ve mě jejich tvorba zanechala dojem, že celá povídka se napsala více méně sama. Já jsem jen obsluhovala klávesnici, zatímco Matthias všechno řídil místo mě. Je to navíc jeden z těch výtvorů, o němž jsem ze začátku měla jakousi mlhavou představu, které se ovšem její finální podoba nepodobá ani z rychlíku, a tak jsem byla sama překvapená, kam až mě Matthias zavedl.
Případ tří zubů vznikl primárně jako soutěžní příspěvek do České lupy 2018. Se spoustou povídek, které mě nutí ohlížet se na deadliny, to jde od desíti k pěti a prvotní nadšení velmi rychle vystřídá krize, jakési sebenucení a věčné nadávání, že to nestíhám a doslova dokopávání se k tomu, abych to celé vůbec dopsala. Případ tří zubů se stal výjimkou nad výjimky. Tehdy jsem si proto říkala, že i kdyby se povídka neumístila, všechna ta práce stála za to. A co se nestalo, ona se nakonec přece jenom umístila a to na krásném 2. místě.

Dopustit, aby tahle povídka zanikla v propadlišti dějin, však nemůžu hlavně proto, že se mi fakt líbí. Samozřejmě by se našla spousta úseků, které bych dnes napsala trochu jinak, ale to už k údělu pisálků tak nějak patří.
Celou povídku jsem nezveřejnila hned z několika důvodů - příliš dlouhý rozsah, autorská práva a kdesi cosi. Pokusím se vás tedy navnadit alespoň ukázkou - a jestli vás zaujme, budu jedině ráda!



Pokud vás Případ tří zubů zaujal a rádi byste si povídku přečetli celou (rozsah je necelých 28 NS, přičemž 1 normostrana je 1800 znaků), zanechte mi svůj e-mail v komentářích, anebo se rovnou ozvěte na ten můj (loryhumble@gmail.com) a já vám ji obratem pošlu.



Těším se na vaše zprávy a názory!

6 komentářů:

  1. cinnamonandsolitude@gmail.com sa teší na celú poviedku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra, přečetla jsem jedinou stránku a už vím, že to chci celé! :D

    majda.fiedlerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ó, konečne zavítam k tebe na návštevu a čo ma tu čaká - DOKONALOSŤ! Výborné, naozaj výborné a pútavé čítanie, skvelo napísané, ach, ty máš jednoducho obrovský talent♥♥♥ Neviem sa dočkať, ako bude príbeh pokračovať - môj e-mail: piesen.fantazie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty člověka vždycky donutíš se culit a červenat :D
      Díky moc, povídka ti pravě přistála ve schránce :)

      Vymazat

Děkuji za komentář, nezapomeňte za sebou nechat stopu v podobě odkazu na blog a přidat se k mým pravidelným čtenářům, aby vám nic nového na blogu neuniklo. Hezký zbytek dne přeji! ♥

© Lory Humble 2015 | Všechna autorská práva vyhrazena. Používá technologii služby Blogger.