Blogerský rok v číslech

Na změny čísel se zvyká těžko a ještě hůř se pak pamatují. Je úplně jedno, jestli se jedná o letopočty bitev, cizí SPZetku, svíčky na narozeninovém dortu nebo třeba o nový rok. Ten blogerský utekl strašně rychle, ale ještě mnohem splašenější byl ten osobní. 


Rok 2018 toho s sebou přinesl možná až příliš. Přestože v některých chvílích byl všechno jen ne snadný, když se ohlédnu přes rameno, přistihnu sama sebe, že se potutelně usmívám. Rok 2018 mě totiž mimo jiného přinutil objevit tu část sebe, které se říká zdravé sebevědomí, a pokud bych si někdy v budoucnu připadala ztracená, tak právě osmnáctka mi vždycky připomene, že stojí za to bojovat. A že v životě je plno důležitějších věcí než čísla - přestože tenhle článek bude již tradičně pojednávat právě o nich.


(k 31. 12. 12:20)
Roční návštěvnost: 17 925
Návštěvnost od založení blogu: 70 337
Nejvyšší návštěvnost v květnu: 2462
Počet článků celkem: 276
Počet článků za rok: 58
Nejvíce článků v květnu a červenci: 7

Nejkomentovanější články (k 31. 12.):

Nejnavštěvovanější články (k 31. 12.):
Pravidelní čtenáři: 79
Proměny blogu: 11 designů


Počet přečtených knih: 62 + 1, která není uvedena na goodreads (celý seznam zde nebo zde)
Z toho v angličtině: 14
Z toho manga/komix: 2
Počet přečtených stránek: asi 19 779
Nejtlustší kniha: Vichr smrti ze série Malazská Kniha padlých od Stevena Eriksona (912 stran)
Nejtenčí kniha: Modrý a rudý od Fráni Šrámka (36)
Průměrná tloušťka: 319 stran
Počet knih na to-read listu: 803

Následující žebříčky nezaznamenávají výběr nejlepších filmů, knih či seriálů vydaných právě v roce 2018, nýbrž se jedná o souhrn toho nejlepšího, s čím jsem se za rok 2018 já osobně setkala, nehledě na rok vydání.

2018 nejlepších knih:
1.  Vichr smrti (Malazská Kniha padlých #7) - Steven Erikson
2. Vyjednavač - Brandon Sanderson
3. Příslib krve (Prachmistři #1) - Brian McCllelan
4.Macbeth - Jo Nesbø
5. Krysař - Viktor Dyk
6. The Lies of Locke Lamora (Gentleman Bastard #1) - Scott Lynch
7. Hráči - Nikolaj Vasiljevič Gogol
8. Cantervillské strašidlo a jiné prózy - Oscar Wilde
+ bonus: Šepot ve tmě - H. P. Lovecraft

2018 nejlepších filmů:
1. Upgrade
2. My Fair Lady 
3. Poslední samuraj
4. Me Before You
5. Bratři Grimmové
6. Robin Hood
7. X-Men
8. Ready Player One

2018 nejlepších anime a seriálů:
1. Sirius: The Jaeger
2. Castlevania
3. Midnattssol
4. The Fall
5. Hinterland
6. And Then There Were None
7. Akatsuki no Yona
8. American Horror Story


V loňském roce jsem si dávala jedno jediné předsevzetí a s hrdým srdcem teď mohu tvrdit, že jsem ho dodržela - tudíž to, že o rok později opět napíšu souhrnný článek. Ráda bych v této snaze i pokračovala, protože jsem dospěla k závěru, že tohle je beztak asi jediné předsevzetí, které jsem schopna splnit.
Měla jsem v plánu sepsat nějakou pěknou poděkovací řeč, něco v tom smyslu, co všechno jsme společně za rok 2018 dokázali. Ale... znáte mě. Asi na tohle prostě nemám buňky. Proto napíšu jen jediné: děkuji. Jako každý rok. Děkuji vám za to, že jste. Protože na celém širém světě neexistuje skoro nic, co by člověk dokázal sám.


ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK VŠEM!

7 komentářů:

  1. super prehled a pekna hromadka precetenych knih :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Napsat takovýhle článek musí být strašně náročné, mně vždycky trvá několik hodin, než dám takovéhle podobné statistiky dohromady - a to netuším, jak jsi na půlku z nich přišla. :D Gratuluji také k přečteným knížkám v angličtině, já se letos musím taky trochu víc snažit číst v angličtině (a v němčině).

    Hezký nový rok přeji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas tak strašně ne, ale je to titěrná práce. Některé z těch věcí musím počítat už v průběhu roku nebo odečítat ze starých údajů, v bloggeru to hledání není nic moc :)
      Díky. Já mám taky v plánu nějakou němčinu - poslední pokus zrovna nedopadl :D

      Tobě taky! :)

      Vymazat
  3. Boží statistika :)a hodně štěstí do dalšího roku!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  4. Zbožňujem súhrny, najmä tieto v číslach, a tento bol skvelý! Joj, kiežby som sa aj ja do nejakého donútila :D
    Vďaka tebe mám teraz nie len tipy na knihy, ale aj filmy...najviac ma zaujal Upgrade, ten má celkom pekné ohlasy, tak som teda zvedavá :)
    Prajem ti krásny a úspešný rok 2019 plný radosti, šťastia, lásky a množstva inšpirácie pre tvoju úžasnú tvorbu♥ Maj sa krásne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba příště :D
      Upgrade určitě zkus, je to vážně pecka. Bez váhání bych ho nominovala na film roku :)

      Díky moc, tobě taky! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář, nezapomeňte za sebou nechat stopu v podobě odkazu na blog a přidat se k mým pravidelným čtenářům, aby vám nic nového na blogu neuniklo. Hezký zbytek dne přeji! ♥

© Lory Humble 2015 | Všechna autorská práva vyhrazena. Používá technologii služby Blogger.