Vy se ptáte, Lory odpovídá

Ať se to zdá jakkoliv neuvěřitelné, bude to už něco okolo půl roku, co jsem se s blogováním přesunula na tuto adresu. A ještě více neuvěřitelné je, že i za tu dobu stále mám jisté resty. Přejděme ale rovnou k věci.
Jistě se nejednou stane, že narazíte na nějaký zádrhel, zajímá vás nepodstatná maličkost nebo potřebujete radu. Dříve jste mě mohli zastihnout kupříkladu na asku, ale tuto sociální síť jsem před několika měsíci opustila a co se týče e-mailů, ani ty moc často nenavštěvuji. Navíc se mi zdá, že toto prostřednictví je k příslušným účelům mnohem příhodnější.


Vzhledem k tomu, že se nemusí ani zdaleka jednat jen o dotazy na mou osobu, ale jsem otevřená i technickým otázkám ohledně blogu a tak dále (na které velice ráda odpovím, bude-li to v mých silách), napadlo mě, že buďto bych odpovídala přímo sem nebo bych mohla jednou za čas napsat jakýsi separovaný článek, třeba i s nějakým bonusem (kupříkladu různé fígly s html, které znám a na blogu se vám mohou hodit). Je jen na vás, čemu dáte přednost, zde máte možnost vyjádřit se, jestli byste radši články nebo komentáře.

Jsem vcelku nápomocná, co se rad, mé tvorby, různých doporučení a tak dále týče, ale nepočítejte s tím, že vám budu prozrazovat příliš osobní informace. Každý máme právo na trochu soukromí a já ráda zůstávám skryta pod rouškou anonymity, dokud to není zcela nezbytné. Navíc, pokud mě sledujete už delší dobu, mé články a výtvory toho o mé osobě vypovídají víc než dost.
Taktéž bych nebyla zrovna nadšená, kdyby se z toho tady stala jakási poradna (teď mám na mysli něco ve smyslu - *kluk mi dal kopačky, co mám dělat?*), to v žádném případě. Ne snad proto, že bych nechtěla lidem pomoci, důvodem je spíše to, že k tomuto účelu jsou tu jaksi profesionálnější prostředky a já bych stejně nedokázala poradit tak, aby to bylo k něčemu. Jinak už ale nejspíše žádné výhrady nemám.

Inu, to by bylo asi tak všechno. Zde je vám tedy ponechán prostor pro vaše případné dotazy. Za každý rozumný budu ráda a ještě raději na něj odpovím.

12 komentářů:

  1. Tohle asi nebude otázka, jako spíš vzkaz, blahopřání, sdělení nebo tak něco. Chtěla jsem jenom říct (teda pardon, napsat), že tvůj blog se mi moc moc líbí a přes obličej se mi přežene nadšený výraz, jakmile vydáš nový článek, protože se vážně bezvadně čtou. A jestli budeš někdy uvažovat, že bys s psaním přestala, znova si přečti tento komentář a tisíckrát to promysli, byla by to totiž velká škoda. :)
    No dobře, abych vyhověla tématu tohoto článku, přidávám ještě otázku: Jak se ti zatím líbí Noční běžci? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát díky za krásný vzkaz/blahopřání nebo tak něco :D Vážně moc si toho vážím a jsem ráda, jestli má někdo takový názor - to je totiž všechno, čeho chci v blogování dosáhnout (aby se moje články dobře a hlavně rády četly :))
      Za Noční běžce ti musím hrozně poděkovat, teď jsem zhruba na začátku Příchodu tmy a ty knížky jsou super. Sice jsem se občas zamotala do všech těch jmen a míst, ale to spolehlivě přebily Seregilovy hlášky a spol., navíc jsem se konečně do něčeho pořádně začetla. Mimo jiné už mám napsanou recenzi, takže si brzo budeš moct přečíst rozsáhlejší názor, pokud bude zájem :)

      Vymazat
  2. Jsi otevřená technickým otázkám v oblasti blogu. Já bych tě moc prosila a info, jak se docílí ten animovaný modrý kurzor. Zkoušela jsem různé návody, ale bezvýsledně. Moc mě to okouzluje a učarovalo mi to. Děkuji předem za jakoukoli, i negativní, informaci.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ZMĚNA KURZORU
      Ahoj, určitě ráda poradím. Tenhle postup je ověřený pro blogspot, abych se ale přiznala, na blog.cz jsem nic podobného nezkoušela ani u nikoho neviděla, takže nevím, jestli to tam bude fungovat. Každopádně můžeš to zkusit.
      Například na těhle stránkách http://www.cursors-4u.com/ si najdeš kurzor, který se ti bude líbit (konkrétně světelný meč jako je tenhle najdeš v Movies and TV Shows, podkategorie Star Wars). Kurzor si rozklikneš a někde pod ním se ti zobrazí html a css kódy. Ten html zkopíruješ a v případě blogspotu vytvoříš nový html gadget (buď v menu po boku, nahoře, to je vcelku jedno) a do něj vložíš zkopírovaný kód. Když odsouhlasíš, mělo by být hotovo a v případě potřeby prostě gadget odstraníš a kurzor se vrátí do předešlé podoby. Co se týče blog.cz, tak ti asi moc neporadím, zkus html vložit do nějakého článku nebo pokud najdeš celkový html webu (ten já ale nevím, kde se hledá).
      Nevím, jestli jsem ti byla moc platná, ale doufám, že alespoň trochu. Kdyžtak dej určitě vědět, jak se daří :)

      Vymazat
    2. Děkuji ti vřele za tvou perfektní odpověď. Zkoušela jsem všechny možné alternativy, našla jsem html stránky, všechno podle tvého návodu, ale, bohužel. blog.cz nereflektuje. Kurzor jsem si sice vyvolala - hezký červený motýlek, ale html blogu ho nepřijal. Ještě jednou ti moc děkuji za tvou snahu. ♥♥♥

      Vymazat
  3. http://beatricia.blog.cz/0912/zkouska

    Zdravím tě a moc se omlouvám, že tě zase zdržuji. Stále laboruji na té kauze kurzor a podařilo se mi toho červeného motýlka vypreparovat z té nabídky kurzorů do zkušebního článku. Ale absolutně ho nemohu nijak dostat do té funkce přes html. Tak si ho nechám jen tak pro radost v tom zkušebním článku a tobě ještě jednou dík. ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se ještě jednou koukala na svůj blog.cz účet, ale bohužel jsme taky nenašla, kam to html vložit. Tak aspoň, jestli jsi to vyřešila takto :)

      Vymazat
  4. Děkuju moooc za pochvalu nového záhlaví :) já si nemůžu pomoct, ale s tím tvým světelným mečem si připadám jako když čaroval Harry Potter s kouzelnou hůlkou :D je to skvělý!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj prosím ťa hľadal som na tvojom blogu tak "100 otázok na ktoré sa nikto nepýta" ale nikde som ho nenašiel, ak by si bola taká dobrá tak dala by si mi link alebo stranu na ktorej ho mám hľadať, predom ďakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já jsem ten tag psala na některém ze starých blogů, takže tady ho ani najít nemůžeš. Přiznám se ti, že na mém minulém blogu jsem ho taky nenašla, takže musel být na ještě někde jinde, ale bohužel mě moc nenapadá kde.
      Každopádně tady máš odkaz na ostatní tagy, co jsem dřív psala http://lory-universe.blog.cz/rubrika/tagy. Ten poslední sice není stejný jako máš na mysli, ale otázek tam byla 50, tak snad aspoň něco :)

      Vymazat
  6. Ahoj, jak se čte tvoje jméno? Dcera si vybrala na besídku tvoji Zamrzlou. Tak ať to nekomolí. Díky Honza

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, nezapomeňte za sebou nechat stopu v podobě odkazu na blog a přidat se k mým pravidelným čtenářům, aby vám nic nového na blogu neuniklo. Hezký zbytek dne přeji! ♥

© Lory Humble 2015 | Všechna autorská práva vyhrazena. Používá technologii služby Blogger.